Επίδοση Βαθμολογίας του 3ου Γυμνασίου Τρικάλων

Από το 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων ανακοινώνεται ότι  οι έλεγχοι προόδου, φοίτησης και επίδοσης του Σχολικού Έτους 2018 -19, θα δίνονται από  την Πέμπτη  13 Ιουνίου 2019, καθημερινά, κατά τις ώρες  8:30 – 12.

                                                                                                     Από τη Διεύθυνση

5η Διακρατική συνάντηση στην Άγκυρα της Τουρκίας

Το 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων διανύει το δεύτερο και τελευταίο χρόνο υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+/KA2 – συμπράξεις μεταξύ σχολείων- με τίτλο¨ «Reading Without Borders» – «Διάβασμα Χωρίς Σύνορα» (http://readingwithoutborders.eu/σε συνεργασία με  άλλα επτά σχολεία ευρωπαϊκών χωρών: τη Βουλγαρία (συντονιστικό σχολείο), τη Ρουμανία, τη Λετονία, την Τουρκία, την Ιταλία, την  Πορτογαλία και την  Ιρλανδία. Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η προώθηση της φιλαναγνωσίας στους μαθητές μας και η υιοθέτηση  της συνήθειας του διαβάσματος τόσο ως μέσου ανάπτυξης της προσωπικότητας και της κριτικής τους σκέψης  όσο και ως  πρακτικής  απόκτησης ενός καλού και πιστού φίλου  για όλη τους τη ζωή.

Στο πλαίσιο  αυτού του προγράμματος, πραγματοποιήθηκε η 5η διακρατική συνάντηση στην Άγκυρα της Τουρκίας  από 5-11 Μαΐου.  στην οποία  συμμετείχαν ο Διευθυντής κ. Γκούτας Κωνσταντίνος, ο καθηγητής μαθηματικών κ. Τσαγκαδόπουλος Χαράλαμπος, η μαθήτρια της Α΄ Γυμνασίου Τσαγκαδοπούλου Θεοδώρα και η καθηγήτρια πληροφορικής  κ. Μαγαλιού Καλλιόπη ως  υπεύθυνη υλοποίησης του έργου. Το σχολείο που μας υποδέχθηκε είναι ένα γυμνάσιο με 1000 μαθητές και 62 καθηγητές που εδρεύει σε μια μοντέρνα συνοικία της Άγκυρας, το Eryaman.

Οι μαθητές  των συνεργαζόμενων σχολείων είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο φεστιβάλ ποίησης που οργανώθηκε στο σχολείο και να απαγγείλουν ποιήματα σπουδαίων  ποιητών της χώρας τους, να εκφραστούν καλλιτεχνικά δημιουργώντας σελιδοδείκτες με τη μέθοδο «marbling», να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες ανάγνωσης καθώς και σε ομαδικά παιχνίδια ενίσχυσης της συνεργασίας και της συλλογικότητας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επίσκεψη στην έκθεση βιβλίων που λειτουργούσε στο σχολείο στα πλαίσια του προγράμματος, εμπεριείχε μεταφρασμένα στην τουρκική γλώσσα την Ηλιάδα και την Οδύσσεια του Ομήρου, το λογοτεχνικό βιβλίο της Δ. Σωτηρίου «Τα ματωμένα χώματα» και ποιητικές συλλογές του Κ. Καβάφη και του Γ. Σεφέρη, δείγματα ότι η πνευματική δημιουργία διαπερνά τα σύνορα των λαών και συμβάλει στη συνύπαρξη και στη διαπολιτισμική θεώρηση.

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες μαθητές  είχαν τη δυνατότητα να  φιλοξενηθούν σε σπίτια των συμμαθητών τους, να βιώσουν την καθημερινότητά τους, να μοιραστούν ευχάριστες στιγμές μαζί τους, να  επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με  παιδιά της ηλικίας τους, να γνωρίσουν την τοπική κουζίνα και να έρθουν σε επαφή με διαφορετικούς πολιτισμούς.

Επιπρόσθετα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης πραγματοποιήθηκε η αξιολόγηση της υλοποίησης του έργου από τους συντονιστές καθηγητές και συζητήθηκαν θέματα  που αφορούν την παραπέρα πορεία του και την τελική έκθεση.

Παράλληλα, στη διάρκεια αυτής της συνάντησης πραγματοποιήθηκαν πολλές και ενδιαφέρουσες επισκέψεις. Ανάμεσα σ’ αυτές  ήταν η επίσκεψη στο μουσείο ανατολικών πολιτισμών (Anadolu Medeniyetleri Muzesi) με προϊστορικά  και ιστορικά εκθέματα, στο μουσείο  Rahmi M. Koc  με μια τεράστια συλλογή βιομηχανικών αντικειμένων της κοινωνικής, πολιτιστικής και οικονομικής ζωής  της χώρας του  περασμένου αιώνα,  στην ακρόπολη της Άγκυρας (Hisar), χτισμένη σε έναν από τους ψηλότερους λόφους της πόλης, στην παραδοσιακή  συνοικία Χαμάνονου  όπου βρίσκεται το  σπίτι του ποιητή Μεχμέτ Ακίφ Ερσόι, συγγραφέα των στίχων του εθνικού ύμνου της Τουρκίας καθώς και στο μαυσωλείο του Κεμάλ Ατατούρκ. Τέλος, η επίσκεψη στην Καππαδοκία αποτέλεσε μοναδική εμπειρία να γνωρίσουμε αυτήν την μοναδική περιοχή με τους ιδιαίτερους μορφολογικούς  σχηματισμούς από πορώδη πέτρα, τις πελώριες «καμινάδες» από ψαμμίτη που ορθώνονται προς τον ουρανό, τις 30 υπόγειες πολιτείες και τις 360 λαξευτές-υπόσκαφες χριστιανικές εκκλησίες. Το Καϊμακλί, μια από τις μεγαλύτερες και εντυπωσιακότερες υπόγειες πολιτείες της Καππαδοκίας που  μπορούσε να προστατέψει 6.000 χριστιανούς από τους επιδρομείς,  λαξεμένη σε οκτώ επίπεδα, βάθους 85 μέτρων, μας άφησε άφωνους. Τέλος, η κωμόπολη Άβανο με τα διάσημα εργαστήρια κεραμουργίας μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε την τέχνη της μορφοποίησης του πηλού αλλά και να θαυμάσουμε έργα τέχνης από όνυχα και κοσμήματα με  πολύτιμους λίθους σε αντίστοιχες βιοτεχνίες.

Συμπερασματικά, οι κοινές δραστηριότητες και οι πολιτισμικές εμπειρίες στα πλαίσια αυτής της διεθνικής συνάντησης είναι βέβαιο πως αναπτύσσουν μια δυναμική σχέση  ανάμεσα στα συνεργαζόμενα σχολεία και πως οικοδομούν για το μέλλον τα θεμέλια ενός ανοιχτού σχολείου βασισμένου στην αποδοχή της διαφορετικότητας των πολιτισμών στο σύγχρονο μεταβαλλόμενο κόσμο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δείτε εδώ το βίντεο για την 5η διακρατική συνάντηση (LTTA C4) 

Δείτε το σχετικό βίντεο που δημιούργησε ο καθηγητής μαθηματικών κ. Τσαγκαδόπουλος

Διαβάστε εδώ τις εντυπώσεις της μαθήτριας της Α΄τάξης Τσαγκαδοπούλου Θ

Δημοσίευση του άρθρου στο trikalaola

Δημοσίευση στο trikalanews

Δημοσίευση στο trikalain 

 

Διακρίσεις Μαθητών στη Φυσική

Μεγάλες επιτυχίες και διακρίσεις σημείωσαν οι μαθητές του σχολείου μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής Γυμνασίου “Αριστοτέλης” 2019, που διοργανώθηκε από το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και από την Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση (ΕΕΦΕΕ). Συγκεκριμένα στον διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε στις 13 Απριλίου 2019, διακρίθηκαν οι μαθητές:

 Γ΄ Τάξη 

1.   Διαμαντής Θρασύβουλος   –  3ο Βραβείο Αριστείας   

 Β΄ Τάξη 

1.    Νταμάγκας Θεόδωρος-Παναγιώτης   –   2ο Βραβείο Αριστείας 

2.    Ντόκος Αθανάσιος               –   2ο   Βραβείο Αριστείας 

3.    Παπασπύρου Παναγιώτης      –  3ο   Βραβείο Αριστείας 

4.    Κοντογιάννης Κυριάκος          –  Εύφημος Μνεία

5.    Παπαδάκη Ευγενία                 –  Εύφημος Μνεία

 Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Τρικάλων τους συγχαίρει θερμά και τους εύχεται  «Καλή Πρόοδο και πάντα  Επιτυχίες».