Την Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2025, στις 9:00 π.μ. πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ο καθιερωμένος Αγιασμός για το νέο σχολικό έτος 2025 – 26, από κοινού με το 9ο Γυμνάσιο Τρικάλων. Ο Διευθυντής του 3ου Γυμνασίου Τρικάλων κ. Κόκκαλης Θωμάς και η Διευθύντρια του 9ου Γυμνασίου Τρικάλων κ. Ηλιάδη Αμαλία, απηύθυναν χαιρετισμούς προς τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς για καλή χρονιά και καλή πρόοδο, ενώ διαβάστηκαν και μηνύματα με ευχές για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Ο Διευθυντής του σχολείου και ο Σύλλογος Διδασκόντων εύχονται:
« Καλή και Δημιουργική Σχολική Χρονιά με υγεία, δύναμη και πρόοδο ! ».







