Στο πλαίσιο της συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και της ενίσχυσης του παιδαγωγικού έργου της σχολικής μας μονάδας, πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα, 25 Μαΐου 2026, επιμορφωτική συνάντηση από τον ψυχολόγο κύριο Ντόγκα Αθανάσιο και την κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας κυρία Σαββόγλου Μαρία με θέμα: «Η τεχνική της ψύχραιμης παρέμβασης στη διαχείριση της τάξης»
Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης παρουσιάστηκαν πρακτικές και τεχνικές που συμβάλλουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση δύσκολων περιστατικών μέσα στη σχολική τάξη, με έμφαση στην ψύχραιμη στάση του εκπαιδευτικού, στη διατήρηση θετικού παιδαγωγικού κλίματος και στην ενίσχυση σχέσεων αμοιβαίου σεβασμού και συνεργασίας.
Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση έρευνας που εκπονήθηκε στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, με θέμα: «Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς»
Η έρευνα ανέδειξε τη σημασία της καλλιέργειας κλίματος εμπιστοσύνης στη σχολική κοινότητα, καθώς οι θετικές διαπροσωπικές σχέσεις αποτελούν βασικό παράγοντα για την ενίσχυση της συνεργασίας, της επικοινωνίας και της ψυχοκοινωνικής ευημερίας μαθητών και εκπαιδευτικών. Η δράση αποτέλεσε μια ιδιαίτερα εποικοδομητική εμπειρία, προσφέροντας γόνιμο πεδίο προβληματισμού, ανταλλαγής απόψεων και ενδυνάμωσης του κοινού οράματος για ένα σχολείο που στηρίζεται στον σεβασμό, την εμπιστοσύνη και τη συμπερίληψη.







