Παρουσίαση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Την Τρίτη 26 Μαΐου, κατά τη διάρκεια της 2ης, 3ης, 4ης και 5ης διδακτικής ώρας πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία η παρουσίαση των πολιτιστικών προγραμμάτων του σχολείου μας από τους μαθητές μας. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για δημιουργική έκφραση, συνεργασία και ανάδειξη των δράσεων και των πρωτοβουλιών των παιδιών.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, οι μαθητές παρουσίασαν μέσω video την ταινία που δημιούργησαν οι ίδιοι με θέμα το σημαντικό κοινωνικό ζήτημα του σχολικού εκφοβισμού. Μέσα από τη δουλειά τους ανέδειξαν τις διαστάσεις του φαινομένου, τα συναισθήματα που προκαλεί και τη σημασία της πρόληψης, της ενσυναίσθησης και του αλληλοσεβασμού στο σχολικό περιβάλλον.

Επιπλέον, προβλήθηκαν βίντεο με τις καλύτερες στιγμές των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου, γεμάτα αναμνήσεις, χαμόγελα και στιγμές από την καθημερινή σχολική ζωή. Τα βίντεο συγκίνησαν και ενθουσίασαν μαθητές και εκπαιδευτικούς, αποτυπώνοντας όμορφες εμπειρίες και στιγμές που θα μείνουν αξέχαστες.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την προσπάθεια, τη δημιουργικότητα και τη συμμετοχή τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν και καθοδήγησαν τις δράσεις αυτές.