Οι δραστηριότητες που πραγματοποίησαν οι μαθητές είχαν θεματολογία από το χώρο των ενδιαφερόντων τους και είχαν στόχο να δημιουργήσουν κίνητρα για μάθηση, διεγείροντας το ενδιαφέρον των μαθητών. Επιπλέον είχαν στόχο να δημιουργήσουν κλίμα συνεργασίας και να προωθήσουν τη συμμετοχή με τελικό σκοπό την ολιστική προσέγγιση της γνώσης με δεδομένο ότι το μάθημα της Πληροφορικής παρέχει τη δυνατότητα σύνδεσής του με όλα σχεδόν τα γνωστικά αντικείμενα.
Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα χρησιμοποιώντας υπολογιστικά εργαλεία και τεχνικές να πειραματιστούν, να δημιουργήσουν και ν΄ανακαλύψουν τη γνώση όπως επίσης να διαπιστώσουν τις σχέσεις των επιμέρους εφαρμογών και εργαλείων που χρησιμοποίησαν.
Ειδικότερα ενισχύθηκαν και διευκολύνθηκαν οι ικανότητες των μαθητών να δημιουργούν, ο συμμετοχικός- συνεργατικός χαρακτήρας της μάθησης, η δυνατότητα αναλυτικής και συνθετικής σκέψης, η αξιοποίηση των υπολογιστικών και δικτυακών τεχνολογιών ως εργαλείων μάθησης και σκέψης, η ανάπτυξη δεξιοτήτων και τεχνικών επίλυσης προβλημάτων.
Η υπεύθυνη καθηγήτρια
Μαγαλιού Καλλιόπη, (ΠΕ19)
Παρακάτω εμφανίζονται μερικά δείγματα των εργασιών των μαθητών της Α΄και Β΄τάξης.
Α΄τάξη
“Το αυτοκίνητο”, από τους μαθητές του Α΄1 Βασιλειάδη Βησσάρη και Γιαννούλα Άννα
“Το ποδήλατο” από τους μαθητές του Α΄2 Κωστόγιαννη Γιάννη και Μπαρούτα Γεωργία
Β΄τάξη
“Μουσική και Μαθηματικά” από τους μαθητές του Β΄4 Τσιλιώνη Κίμωνα και Τσιαφογιάννη Αθανάσιο
” Η σημασία της ανακύκλωσης” από τις μαθήτριες του Β΄4 Σκρέτα Φαίδρα και Βελώνη Κατερίνα
“Πρωτεύουσες της Ευρώπης” από τις μαθήτριες του Β΄4 Σιόντη Ματίνα και Τζάνη Φωτεινή
“Αξιοθέατα του Ν. Τρικάλων” από τους μαθητές του Β΄3 Παπαγόρα Λυδία και Παπαπούλια Ιωάννη
“Χρήση του υπολογιστή από τους μαθητές” από τους μαθητές του Β΄4 Τζατζάκη Αθανάσιο και Τζιώρα Βασιλική
“Ο ελεύθερος χρόνος των μαθητών” από τις μαθήτριες του Β΄3 Παπαγεωργίου Νεφέλη και Πάπα Ματίνα
“Μνημεία του Ν. Τρικάλων” από τους μαθητές του Β΄3 Μπρουζούκη Βασίλειο και Μπουσιόπουλο Δημήτριο
“Η διατροφή”, από τις μαθήτριες του Β΄4 Φιλίππου Έλλη και Ψύχου Ευαγγελία