Βράβευση του 3ου Γυμνασίου Τρικάλων για την πολυετή συμμετοχή στο πρόγραμμα “κι αν ήσουν εσύ;” του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην εκπαίδευση και της Ύπατης Αρμοστίας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR)

Στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου με θέμα “Θέατρο & Συμπεριληπτική Εκπαίδευση” που πραγματοποιηθήθηκε στην Αθήνα 21, 22, 23 Μαρτίου 2025 το σχολείο μας έλαβε τιμητική διάκριση για την πολυετή συμμετοχή του στο πρόγραμμα “κι αν ήσουν εσύ;” ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες. Το πρόγραμμα συντόνισε για 10 συνεχή χρόνια (2015-2025) το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ), σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR) και τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Το σχολείο μας εκπροσώπησε στο συνέδριο η κ. Μαγαλιού Καλλιόπη, καθηγήτρια Πληροφορικής-Μαθηματικός, ως υπεύθυνη υλοποίησης του προγράμματος στο σχολείο μας.

Σκοπός του Συνεδρίου ήταν να υπηρετήσει τις αξίες της ισότητας και της δικαιοσύνης και να προαγάγει την εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς για όλους τους μαθητές και  τις μαθήτριες ανεξάρτητα από οποιαδήποτε ταυτότητα, ευαλωτότητα και εθνοτικό, πολιτισμικό, θρησκευτικό ή γλωσσικό υπόβαθρο. Παράλληλα, σκοπός του συνεδρίου ήταν η καταπολέμηση της ρητορικής του μίσους, της ξενοφοβίας και του ρατσισμού με οποιαδήποτε μορφή τους μέσω της ανάδυσης νέων εφαρμοσμένων καλλιτεχνικών πρακτικών που συνδέουν τη θεατρικότητα, την ενσώματη πρακτική και τις νέες οπτικοακουστικές τεχνολογίες με την παιδαγωγική και κοινωνική δράση.

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» ήταν εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA). Από την έναρξη του προγράμματος έχουν εμπλακεί πάνω από 19000 εκπαιδευτικοί, 45000 μαθητές/μαθήτριες,  870 σχολεία σε 70 πόλεις, έχουν οργανωθεί πάνω από 150 Μαθητικά Φεστιβάλ και Ημέρες Δράσης, κι έχουν συνεργαστεί πάνω από 100 φορείς (Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, πανεπιστημιακά τμήματα, Δήμοι, Φεστιβάλ, Μουσεία και άλλες οργανώσεις).

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας που είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν στο  πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;»  ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων, θεατρικών τεχνικών και εκπαιδευτικού δράματος. Οι παραπάνω πρακτικές προσεγγίστηκαν ως παιδαγωγική και διδακτική μεθοδολογία, ως μορφές τέχνης, ως μέσα κοινωνικής παρέμβασης, ως ερευνητική μεθοδολογία στην εκπαίδευση. Το πρόγραμμα συντέλεσε γενικότερα στην προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και την αντιμετώπιση διαφόρων μορφών διακρίσεων και αποκλεισμών στην εκπαίδευση αλλά και στη κοινωνία γενικότερα. 

Ευχαριστώ πολύ τις θεατροπαιδαγωγούς κ. Αντονέλλα Χήρα και την κ. Χριστίνα Κρίθαρη για την όμορφη αυτή συνεργασία όλων αυτών των χρόνων και την πολύτιμη βοήθειά τους στην υλοποίηση όλων των δράσεων στο πλαίσιο του προγράμματος.

Μαγαλιού Καλλιόπη (ΠΕ86)

Σχολική Εκδήλωση για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821

Τη Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2025, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η καθιερωμένη εκδήλωση για να γιορτάσουμε τη διπλή γιορτή, τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την Επέτειο της Επανάστασης του 1821 και να τιμήσουμε  τους ήρωες που πολέμησαν για την ελευθερία.

Οι μαθητές και μαθήτριες με εθνική υπερηφάνεια, μέσα από αφηγήσεις, ύμνους, ποιήματα,  τραγούδια, αλλά και παραδοσιακούς χορούς, μας μετέφεραν το μήνυμα της 25ης Μαρτίου, για τη γενναιότητα και την αυτοθυσία των αγωνιστών, οι οποίοι δε δείλιασαν μπροστά στο μέγεθος και την υπεροχή του εχθρού, αλλά με αυταπάρνηση αγωνίστηκαν για την Εθνική μας Ανεξαρτησία. Μέσα από την αναδρομή των γεγονότων τονίστηκε η σημασία του αγώνα του υπόδουλου έθνους για την ελευθερία του, που αποτελεί μια λαμπρή σελίδα της ιστορίας μας, μας κάνει υπερήφανους, μας εμπνέει και μας διδάσκει.

Το Πείραμα του Ερατοσθένη στο 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων

Την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025,  την ημέρα της Εαρινής Ισημερίας, πραγματοποιήθηκε για μια ακόμη φορά, στην αυλή του σχολείου μας  το «Πείραμα του Ερατοσθένη»,  ένα ιστορικό πείραμα με το οποίο ο σπουδαίος μαθηματικός, αστρονόμος, γεωγράφος,  Ερατοσθένης ο Κυρηναίος, τον 3ο π.Χ. αιώνα, μέτρησε με αξιοθαύμαστη για την εποχή του ακρίβεια την περιφέρεια της Γης, πραγματοποιώντας ένα από τα πιο σημαντικά και όμορφα πειράματα.

Αφορμή για το ιστορικό πείραμα υπήρξε μια πληροφορία που ο Ερατοσθένης διάβασε σε ένα πάπυρο, ότι στις 21 Ιουνίου (θερινό ηλιοστάσιο) στην πόλη Συήνη (Ασσουάν) της Αιγύπτου, ο ήλιος κατοπτριζόταν ολόκληρος στον πυθμένα ενός πηγαδιού και οι στύλοι δεν έριχναν καθόλου σκιά, ενώ δεν συνέβαινε το ίδιο στην Αλεξάνδρεια, όπου ζούσε ο Ερατοσθένης. Στη συνέχεια, στην Αλεξάνδρεια, μετρώντας το ύψος μιας ράβδου και το μήκος της σκιάς της και χρησιμοποιώντας απλές γνώσεις μαθηματικών υπολόγισε την περιφέρεια της γης μεγάλη ακρίβεια για την εποχή του, αποδεικνύοντας ταυτόχρονα την σφαιρικότητα της γης.  

Το «Πείραμα του Ερατοσθένη» το οποίο εντυπωσιάζει με τη σύλληψή του, τα απλά όργανα που χρησιμοποιήθηκαν και  τη μεγάλη ακρίβεια για την εποχή του, αποτελεί μια πανελλήνια σχολική δράση, η οποία   πραγματοποιείται την ίδια ημέρα (εαρινή ή φθινοπωρινή ισημερία) από εκατοντάδες σχολεία της Ελλάδας και όλης  της Ευρώπης. 

Ακολουθώντας τα βήματα του Ερατοσθένη, στην αυλή του σχολείου μας, μαθητές και μαθήτριες των Γ΄ και Β΄ τάξεων εργάστηκαν σε δύο ομάδες και μέτρησαν το ύψος μιας κατακόρυφης ράβδου  και το μήκος της σκιάς της στο οριζόντιο επίπεδο, την ώρα της μεσουράνησης του ήλιου (12:41:21), που ο Ήλιος βρισκόταν στο υψηλότερο σημείο και τα σώματα έχουν τη μικρότερη σκια. Στη συνέχεια, έχοντας βρει την απόσταση του σχολείου από τον Ισημερινό, με βασικές γνώσεις τριγωνομετρίας και  απλές μαθηματικές πράξεις,  υπολόγισαν την περιφέρεια της γης και την ακτίνα της.

H βιωματική προσέγγιση του υπολογισμού της περιφέρειας και της ακτίνας της Γης, αλλά και η χρήση βασικών εννοιών της επιστημονικής μεθόδου (παρατήρηση, υπόθεση, πείραμα – μετρήσεις, συμπέρασμα) ήταν σημαντικά στοιχεία κατά την πραγματοποίηση  του πειράματος. Οι μαθητές συνεργάστηκαν με προθυμία και ενθουσιασμό και οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν εύκολα, καθώς η ηλιοφάνεια ήταν μεγάλη.  Και η  χαρά όλων ήταν μεγαλύτερη,  βρίσκοντας τιμές πολύ κοντά στις πραγματικές !

Τον συντονισμό της δράσης είχαν οι εκπαιδευτικοί, Μαυρομμάτη Ειρήνη – Φυσικός, Μπλούνα Καλλιόπη – Μαθηματικός, Τσαγκαδόπουλος Χαράλαμπος – Μαθηματικός.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προθυμία, τη συνεργασία και τον ενθουσιασμό με τον οποίο συμμετείχαν!

Δράση με Θέμα: “Εθισμός και Διαδίκτυο” – “Εκφοβισμός στον Διαδικτυακό Χώρο”

Την Τετάρτη 18 Μαρτίου, από την 5η Υγειονομική Περιφέρεια Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας και το Κέντρο Υγείας Καλαμπάκας, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μια πολύ ενδιαφέρουσα παρακολούθηση δράσης με θέμα “Εθισμός και Διαδίκτυο” και “Εκφοβισμός στον Διαδικτυακό Χώρο“. Μέσα από την παρουσίαση και συζήτηση οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν για τους κινδύνους που κρύβει η υπερβολική χρήση του διαδικτύου, καθώς και για τις σοβαρές επιπτώσεις του cyberbullying. Ο διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying) είναι μια μορφή παρενόχλησης που συμβαίνει μέσω του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών συσκευών, όπως τα social media, τα μηνύματα και τα διαδικτυακά παιχνίδια. Μπορεί να περιλαμβάνει προσβλητικά σχόλια, διασπορά ψευδών ειδήσεων, απειλές, εκβιασμούς ή ακόμα και δημοσίευση προσωπικών πληροφοριών χωρίς τη συγκατάθεση του ατόμου.

Οι συνέπειες του cyberbullying μπορεί να είναι σοβαρές, επηρεάζοντας την ψυχική υγεία του θύματος, προκαλώντας άγχος, φόβο, χαμηλή αυτοεκτίμηση ή ακόμα και απομόνωση. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πώς να το αναγνωρίζουμε και να αντιδρούμε σωστά, είτε αναφέροντάς το σε έναν ενήλικα, είτε χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες αναφοράς και αποκλεισμού στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Η ευαισθητοποίηση και η υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη τέτοιων φαινομένων.

Ειδικοί μας εξήγησαν πώς μπορούμε να προστατευτούμε και να διαχειριστούμε τέτοιες καταστάσεις, ενώ ακούσαμε και αληθινές ιστορίες που μας προβλημάτισαν. Η δράση αυτή μας βοήθησε να κατανοήσουμε τη σημασία της υπεύθυνης χρήσης του διαδικτύου και να αναγνωρίζουμε τα σημάδια του εκφοβισμού, ώστε να μπορούμε να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και τους άλλους. Η παρακολούθηση μας έδωσε την ευκαιρία να εκφράσουμε τις απορίες και τις ανησυχίες μας, ενώ μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες κατανοήσαμε καλύτερα τις συνέπειες του διαδικτυακού εθισμού και εκφοβισμού.

Συμμετοχή του 3ου και 9ου Γυμνασίου στον 16ο Ημιμαραθώνιο “Θ. Σταμόπουλος”

Το 3ο και το  9ο Γυμνάσιο Τρικάλων συμμετείχαν  για ακόμα μια χρονιά στον αγώνα δρόμου 5χλμ , στο πλαίσιο της 16ης διοργάνωσης «Θ. Σταμόπουλος». Φέτος, ξεπέρασε κάθε προηγούμενο η επιθυμία για συμμετοχή των παιδιών, ο ζήλος και η ανυπομονησία που επέδειξαν ακόμα και μήνες πριν δημοσιοποιηθεί η προκήρυξη του αγώνα. Με υπεύθυνη δράσης και υπό την καθοδήγηση  της  καθηγήτριας κας Τριμίντζιου Αναστασίας (μουσικός-δρομέας μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων δρόμου και βουνού) οι μαθητές και οι μαθήτριες συγκεντρώθηκαν το πρωί της 16ης Μαρτίου στην οδό Β. Τσιτσάνη για να κατευθυνθούν στο χώρο εκκίνησης του αγώνα στις 10.00 π.μ. Όλα κύλησαν ομαλά, 60 περίπου μαθητές και μαθήτριες τερμάτισαν στην κεντρική πλατεία απ’ όπου δόθηκε και η εκκίνηση του αγώνα , αφού διάνυσαν τη διαδρομή των 5 χλμ .

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια και ευχαριστίες στο Σύλλογο Δρομέων Τρικάλων, τον πρόεδρο κο Βύρωνα Γιοντζή και τη γραμματέα κα Δήμητρα Σταμοπούλου για την άψογη  για ακόμα μια φορά διοργάνωση και την υποστήριξή τους όσον αφορά την παράδοση των πακέτων συμμετοχής στα σχολεία μας. Θερμά συγχαρητήρια στους εθελοντές  διότι χωρίς τη συνδρομή τους είναι αδύνατη η διεξαγωγή οποιουδήποτε αγώνα. Ας σημειωθεί ότι το 9ο Γυμνάσιο συμμετείχε με  εθελοντική ομάδα 15 μαθητών και μαθητριών που εμψύχωναν τους αθλητές κατά τη διάρκεια του αγώνα,  υπό την εποπτεία της κας Τσουμπέκου Σοφίας, καθηγήτριας αγγλικών.

Πολλές ευχαριστίες επίσης στους διευθυντές των δύο σχολείων, κο Κόκκαλη Θωμά του 3ου Γυμνασίου και κα Ηλιάδη Αμαλία του 9ου Γυμνασίου  για την πολύτιμη βοήθειά τους και τη στήριξή τους όπως πάντα στις αθλητικές δράσεις των δύο σχολείων. Τέλος, αξίζουν πολλά  συγχαρητήρια στους νεαρούς μας δρομείς  για τη συμμετοχή τους, την προσπάθειά τους και τον τερματισμό τους. Ευχόμαστε ο αγώνας δρόμου της πόλης μας να αποτελέσει το εφαλτήριο  για να συνεχίσουν στο μέλλον με τον ίδιο ζήλο  να συμμετέχουν  σε παρόμοιες δράσεις και ο αθλητισμός με την ευρύτερη έννοια να γίνει κομμάτι της ζωής τους!

Διάκριση Μαθήτριας σε Διαγωνισμό Ρομποτικής

Η Κάτια Καραστέργιου, μαθήτρια της Γ΄ τάξης του 3ου Γυμνασίου Τρικάλων, συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ρομποτικής FLL2025 – Submerged στη Θεσσαλονίκη στις 8 και 9 Μαρτίου, ως μέλος ομάδας ρομποτικής.  Η ομάδα στην οποία συμμετείχε κέρδισε τη 2η θέση στην κατηγορία Engineering Excellence, βραβείο που απονέμεται σε ομάδες που σχεδίασαν αποτελεσματικά ένα ρομπότ και ένα καινοτόμο project και με αυτή τη διάκριση είναι ανάμεσα στις υποψήφιες ομάδες που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στα φετινά Παγκόσμια Πρωταθλήματα που θα πραγματοποιηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα σε όλο τον κόσμο.

 Ο Διευθυντής και ο  Σύλλογος Καθηγητών του 3ου Γυμνασίου Τρικάλων συγχαίρουν θερμά τη μαθήτρια  και της εύχονται καλή επιτυχία στη συνέχεια του Πρωταθλήματος Ρομποτικής, να έχει πάντα επιτυχίες και καλή πρόοδο. Θερμά συγχαρητήρια!

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού στο 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων

Η 6η Μαρτίου είναι μια ημέρα αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση και την καταπολέμηση του σχολικού εκφοβισμού, ενός προβλήματος που πλήττει χιλιάδες μαθητές παγκοσμίως. Ο εκφοβισμός δεν είναι απλώς μια «κακή συμπεριφορά», αλλά έχει σοβαρές ψυχολογικές συνέπειες για τα θύματά του, οδηγώντας πολλές φορές σε απομόνωση, κατάθλιψη ή ακόμη και αυτοτραυματισμούς. Είναι καθήκον μας, λοιπόν, να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον σχολείου που προάγει τον σεβασμό, την αποδοχή και την αλληλεγγύη μεταξύ των μαθητών.

Η ημέρα αυτή δεν αφορά μόνο την αναγνώριση του προβλήματος, αλλά και τη δράση. Όλοι μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά, είτε ως μαθητές, είτε ως δάσκαλοι, είτε ως γονείς. Οι γονείς πρέπει να εκπαιδεύσουν τα παιδιά τους στην έννοια του σεβασμού και της ενσυναίσθησης, ενώ οι δάσκαλοι να ενισχύουν την επικοινωνία και την προάσπιση της ψυχικής υγείας στα σχολεία. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η σιωπή και η αδιαφορία είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί του θύματος. Αν δούμε κάτι που δεν είναι σωστό, οφείλουμε να παρέμβουμε και να στηρίξουμε τον συνάνθρωπό μας. Κανένας μαθητής δεν πρέπει να νιώθει μόνος του ή ανυπεράσπιστος.

Ας χρησιμοποιήσουμε την 6η Μαρτίου για να υποσχεθούμε ότι δεν θα ανεχτούμε ποτέ τον εκφοβισμό, και ότι θα δημιουργήσουμε σχολεία και κοινότητες όπου όλοι νιώθουν ασφαλείς και αποδεκτοί. Ο σεβασμός και η αλληλεγγύη είναι τα όπλα μας για έναν καλύτερο κόσμο.

Οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Τρικάλων είπαν όχι στη βία, σχηματίζοντας το δικό τους μήνυμα στην αυλή του σχολείου:

Εκπαιδευτική Εκδρομή στην Αθήνα – Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων

Η εκπαιδευτική εκδρομή της Β΄ τάξης Γυμνασίου στην Αθήνα, που πραγματοποιήθηκε στις 27 και 28 Φεβρουαρίου, αποτέλεσε μια αξέχαστη εμπειρία για τους μαθητές. Ξεκίνησαν την περιήγησή τους στο Καλλιμάρμαρο (Παναθηναϊκό Στάδιο), έναν ιστορικό χώρο με εξαιρετική αρχιτεκτονική και σημαντική ιστορία στους Παναθηναϊκούς Αγώνες. Στη συνέχεια, επισκέφθηκαν το Ζάππειο Μέγαρο, ένα σημαντικό κτίριο που κατασκευάστηκε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και χρησιμοποιείται σήμερα για πολιτιστικές και επιστημονικές εκδηλώσεις.

Ο περίπατος συνεχίστηκε στην Ηρώδου Αττικού, έναν από τους πιο γνωστούς δρόμους της Αθήνας, όπου οι μαθητές θαύμασαν τα σημαντικά κτίρια και είδαν τους Εύζωνες. Ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε η επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων, όπου οι μαθητές ενημερώθηκαν για το πολιτικό σύστημα και παρακολούθησαν τη λειτουργία του κοινοβουλίου.

Η ξενάγηση στο Μουσείο Ακρόπολης έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να δουν σπουδαία αρχαιολογικά ευρήματα και να μάθουν για την πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας. Η περιήγηση στην Πλάκα πρόσφερε μια εικόνα της αθηναϊκής ιστορίας, ενώ η παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης “Για μια Ζωή” ήταν μια εμπειρία γεμάτη συναισθήματα και προβληματισμούς. Τέλος, η επίσκεψη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος ενίσχυσε την κατανόηση της σύγχρονης αρχιτεκτονικής και της κοινωνικής προσφοράς.

Αρχηγός της εκδρομής ήταν ο Αναγνώστου Χρήστος και συνοδοί ήταν η Παράσχη Ελένη, ο Λύτρας Αθανάσιος, Μπλούνα Καλλιόπη και η Κούτσικου Ιωάννα.

Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου στο 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων

Η 1η Φεβρουαρίου ορίστηκε ως «Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου στην Ελλάδα». Η συγκεκριμένη  ημέρα αφιερώνεται στη διοργάνωση αθλητικών δράσεων με στόχο την αλλαγή της οπαδικής κουλτούρας και την προώθηση του γενικότερου φίλαθλου πνεύματος, της ηθικής και του σεβασμού στον αθλητισμό . Στόχος της είναι να ενισχύσει την έννοια του «Ευ Αγωνίζεσθαι», που σημαίνει να αγωνίζεται κανείς με ευγενή άμιλλα και σεβασμό προς τους αντιπάλους του.

Στο πλαίσιο αυτής της ημέρας διοργανώθηκαν στο σχολείο μας δράσεις, με υπεύθυνο τον εκπαιδευτικό κ. Πατσιάνη Ηλία – Φυσικής Αγωγής. Οι μαθητές Παπαγεωργίου Νίκος του Α1, Παπαηλία Κατερίνα και Σταρίδας Αθανάσιος του Γ3  ανέλαβαν  την πρωτοβουλία να αναφερθούν  στο νόημα της ημέρας και να μιλήσουν στους συμμαθητές τους για τις αξίες του «Φίλαθλου Πνεύματος», τις αρχές του «Ευ Αγωνίζεσθαι» και τους «Χρυσούς Κανόνες» που το συνοδεύουν. Στη συνέχεια, διοργανώθηκαν ομαδικά παιχνίδια, όπου οι μαθητές έπαιξαν έχοντας στο νου τους τις αρχές του «Ευ Αγωνίζεσθαι», ώστε να κατανοήσουν την σημασία της δικαιοσύνης, της ηθικής και του σεβασμού στις αθλητικές διοργανώσεις.

Η ημέρα αυτή ενισχύει τη σημασία της συνεργασίας, της ευγενούς άμιλλας και της διαχείρισης των συγκρούσεων, προσφέροντας στους μαθητές μια πολύτιμη ευκαιρία να αναπτύξουν αξίες που μπορούν να τους συνοδεύουν σε όλους τους τομείς της ζωής τους.