Συσχετισμός Οικογενειακού – Κοινωνικού και Πολιτισμικού Περιβάλλοντος στη σχολική επίδοση του παιδιού

Θέμα εισήγησης-βιωματικού εργαστηρίου στο πλαίσιο της Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης: “Συσχετισμός Οικογενειακού – Κοινωνικού και Πολιτισμικού Περιβάλλοντος στη σχολική επίδοση του παιδιού”. Της Αμαλίας Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων.

Συσχετισμός Οικογενειακού – Κοινωνικού και Πολιτισμικού Περιβάλλοντος στη σχολική επίδοση του παιδιού