Αθλητικές δραστηριότητες και Παρουσίαση Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Το 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων  πραγματοποίησε αγώνες βόλεϊ και μπάσκετ  και παρουσίασε με επιτυχία τα Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και τις Βιωματικές Δράσεις-Δραστηριότητες  που εκπονήθηκαν κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά 2013-14. Την Τρίτη και Τετάρτη, 20 & 21/05/2014 πραγματοποιήθηκαν αθλοπαιδιές και αγώνες βόλεϋ, μπάσκετ και ποδοσφαίρου σε συνεργασία με το 9ο Γυμνάσιο  στον αύλειο χώρο υπό την καθοδήγηση και το συντονισμό των γυμναστών του σχολείου μας  κ. Γκούτα Κων/νου και  κ. Πατσιάνη Ηλία, καθώς και  η τελική παρουσίαση όλων των Προγραμμάτων στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας ενώπιον των μελών της Σχολικής Κοινότητας.

Τα εν λόγω εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποίησε εφέτος  το 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ είναι τα ακόλουθα:

1. «Όψεις Βυζαντινού πολιτισμού: Η Βυζαντινή Αρχιτεκτονική στις διάφορες χρονικές φάσεις και μορφές της»(Συντονίστρια: Ηλιάδη Αμαλία Δ/ντρια ΠΕ02, Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: Μπλούνα Καλλιόπη ΠΕ03, Μαγαλιού Καλλιόπη ΠΕ19, Πατσιάνης Ηλίας ΠΕ11).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53&paged=3,

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53&paged=4

2. «Εργαστήρι δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής: Το λογοτεχνικό έργο της συγγραφέως Τούλας Τίγκα: η απόλαυση της ανάγνωσης και η κριτική αποτίμηση με εργαλείο τη γραφή, ως δημιουργικές, πνευματικές διεργασίες και δραστηριότητες» (Συντονίστρια: Μπανάσιου Ευαγγελία ΠΕ02, Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: Ηλιάδη Αμαλία Δ/ντρια ΠΕ02, Μαυρομμάτη Ειρήνη ΠΕ04).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53 , http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53&paged=4

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/

3. «Η αυλή του σχολείου μας»(Συντονίστρια: Τέγου  Αγορίτσα ΠΕ06, Συμμετέχοντες  Εκπαιδευτικοί: Παπαευθυμίου Μαρία ΠΕ04, Ψάλλα Αθανασία ΠΕ07).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=51 , http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=51&paged=2

4. «Τα πετρογέφυρα της Ελλάδας: Λαϊκή Αρχιτεκτονική»(Συντονίστρια: Παλάτου Βασιλική ΠΕ06, Συμμετέχουσα Εκπαιδευτικός: Τέγου  Αγορίτσα ΠΕ06).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/

5. «Ενέργεια και Περιβάλλον, εξοικονόμηση ενέργειας» (Συντονίστρια: Μαυρομμάτη Ειρήνη ΠΕ04, Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: Μπανάσιου Ευαγγελία ΠΕ02, Παπαευθυμίου Μαρία ΠΕ04, Μαγαλιού Καλλιόπη ΠΕ19).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=51&paged=2

Δείτε εδώ την τελική εργασία

 

6. «Ταξιδεύοντας στον κόσμο και στα Μαθηματικά»( Συντονίστρια: Μπλούνα Καλλιόπη ΠΕ03, Συμμετέχων εκπαιδευτικός: Τσαγκαδόπουλος Χαράλαμπος ΠΕ03).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53&paged=3

7. «Εργαστήρι Ζωγραφικής: Εικαστική αποτύπωση των Μνημείων της Ακρόπολης-Παρθενώνα»-Μελέτη-σπουδή στα γεώδη χρώματα (Συντονίστρια: Καλλέργη Κωνσταντία ΠΕ08, Συμμετέχων Εκπαιδευτικός: Γκούτας Κωνσταντίνος Υπο/ντής ΠΕ11).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/

8. «Ελλάδα-Γερμανία: Γευστική Πανδαισία» (Συντονίστρια: Ψάλλα Αθανασία ΠΕ07, Συμμετέχων Εκπαιδευτικός: Τσαγκαδόπουλος Χαράλαμπος ΠΕ03).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/

9. «Τα χαϊκού: ποιήματα επιγραμματικής συντομίας και νοηματικής πυκνότητας» (Συντονιστής: Βαναργιώτης Αλέξανδρος ΠΕ02, Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: Παπακωνσταντίνου Ιωάννα ΠΕ02, Ίτσιου Ελισάβετ ΠΕ02).  http://3gym-trikal.tri.sch.gr/

10.Πρόγραμμα Comenius Regio  ?Schools without borders? »(Συντονίστρια: Τέγου  Αγορίτσα ΠΕ06, Συμμετέχοντες  Εκπαιδευτικοί: Ηλιάδη Αμαλία Ηλιάδη Αμαλία Δ/ντρια ΠΕ02, Μαγαλιού Καλλιόπη ΠΕ19)  http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53 , http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53&paged=5

11. Βιωματικές Δράσεις Α΄Γυμνασίου: «Διαπροσωπικές σχέσεις, διαχείριση συναισθημάτων, αλληλεγγύη, συνεργασία, συντονισμός, αποδοχή και σεβασμός στη διαφορετικότητα με δρώμενα, τραγούδι και χορό»  (συντονίστρια Κίτρου Ευαγγελία, ΠΕ16).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/

 12. «Ecomobility-Οικολογική Μετακίνηση» (Συντονίστρια: Μαγαλιού Καλλιόπη (ΠΕ19) Συμμετέχων Εκπαιδευτικός: Ψάλλα Αθανασία (ΠΕ07)

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?p=4613

Οι επιδιωκόμενοι στόχοι και τα χαρακτηριστικά της μεθόδου project  με την οποία υλοποιούνται τα εκπαιδευτικά προγράμματα ως «καινοτόμα παιδαγωγικά εργαστήρια » είναι οι ακόλουθοι:

1. Η συγκεκριμένη μέθοδος θέλει να προωθήσει τη συμμετοχή του καθενός παιδαγωγού-εκπαιδευτικού, μαθητή/μαθήτριας, στη διαμόρφωση του μέλλοντός του.

2. .Επιδιώκει την ενσωμάτωση όλων των συμμετεχόντων. Με άλλα λόγια, κατά την υλοποίηση της μεθόδου ειδικοί και μη ειδικοί, γνώστες και μη γνώστες του θέματος συνεργάζονται.

3. Έχει ένα ολιστικό χαρακτήρα, δηλ. ερευνά το συνδυασμό των ατομικών αλλαγών με τις αλλαγές της κοινωνίας, της λογικής με την ενόραση, τη γνώση με το συναίσθημα.

4. Είναι μια μέθοδος δημιουργική, δηλ. είναι μια μέθοδος σχεδιασμού και ανάπτυξης στοιχείων, τα οποία κινητοποιούν τη δημιουργική φαντασία και τις αντιληπτικές ικανότητες των συμμετεχόντων.

5. Είναι μια μέθοδος επικοινωνιακή, δηλ. παρακινεί και δίνει την ευκαιρία για συμμετοχή συζήτηση και δημιουργία και στους διστακτικούς συμμετέχοντες.

 

Η διευθύντρια

Αμαλία Ηλιάδη, Φιλόλογος (ΠΕ 02)