ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΘΕΜΑ “ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ”

με συντονίστρια  την  φιλόλογο-ιστορικό, Αμαλία Κ. Ηλιάδη, Δ/ντρια του 3ου Γυμνασίου Τρικάλων.

Εργασία από το μαθητή του Γ1 Σδόγκο Ηλία

Εργασία από τη μαθήτρια της Β΄τάξης Γεωργολιού Ειρήνη

Εργασία των μαθητριών της Γ΄ τάξης Γκάγκα Μαργαρίτα, Πάνου Πηνελόπη και Παπαβασιλείου Ευθυμία

Εργασία της μαθήτριας της Γ΄ τάξης Παπαδοπούλου Κωνσταντίνας με θέμα “Το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο”

Εργασία της μαθήτριας της Γ΄ τάξης Σιάγκα Βαρβάρας-Χριστίνας με θέμα:”Παρουσία Ελληνικών Μουσείων στο Διαδίκτυο”

Εργασία των μαθητριών του Γ1 Μαρίας Αυγέρη και Αλεξάνδρας Γκέκα με θέμα: “Ψηφιακά Μουσεία”

Εργασία της μαθήτριας του Β2 Νικολέτας Μπλαντή με θέμα “Ψηφιακά Μουσεία”

Εργασία των μαθητριών της Β΄τάξης Αικατερίνης-Μαρίας Κουτή, Αθανασίας Αδάμου και Σωτηρίας Μάνου με θέμα “Ψηφιακά Μουσεία”

Εργασία της μαθήτριας της Γ΄ τάξης Δήμητρας Παράσχη με θέμα “Ψηφιακά Μουσεία”

Εργασία των μαθητριών της Γ΄ τάξης Ελένης Τσιάντα, Έλενας Κιώρη και Μαρίας Κόπανου με θέμα τα “Ψηφιακά Μουσεία”

Εργασία του μαθητή της Β΄τάξης Σωτήρη Γιαννάκα

Εργασία των μαθητών της Γ΄τάξης Χατζηγάκη Χρήστο, Πούλιο Βασίλη, Τσουρβάκα Έλλη και Πουλιανίτη Έλλη με θέμα “Ψηφιακό – Αρχαιολογικό μουσείο Ολυμπίας”

Εργασία των μαθητών της Γ΄τάξης Έλλης Τσουρβάκα και Χρήστου Χατζηγάκη με θέμα “Το ψηφιακό μουσείο της Ακρόπολης”

Εργασία της μαθήτριας της Γ΄ τάξης Ευαγγελίνας Κόκκα με θέμα “Ψηφιακά μουσεία”

«Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς»

Δείτε εδώ την παρουσίαση στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού πολιτιστικού προγράμματος με θέμα τα “Ψηφιακά Μουσεία” με συντονίστρια την φιλόλογο ιστορικό, διευθύντρια του σχολείου μας Αμαλία Ηλιάδη.

«Σχέδια εργασίας σε προγράμματα πολιτισμού»

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός , Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων

Εξετάζοντας, τη συνολική διαδικασία του σχεδίου εργασίας ως προς τη μάθηση, πρέπει να απαντήσουμε σε δυο θεμελιακά ερωτήματα σχετικά με αυτή: πώς και τι μαθαίνουν τα μέλη των ομάδων κατά τη διάρκεια των σχεδίων εργασίας. Δηλαδή, με διαφορετική φρασεολογία, ποια τα χαρακτηριστικά της μαθησιακής διαδικασίας και απόκτησης της γνώσης στην πορεία ενός project; Τα σχέδια εργασίας οδηγούν σε μια ριζικά διαφορετική αντίληψη γι? αυτά τα ζητήματα. Η μάθηση εντάσσεται στη συλλογική, πρακτική δραστηριότητα των μαθητών/τριών, ώστε να μαθαίνουν θέματα, τα οποία ανακύπτουν στην πορεία της δράσης τους, απορρέουν από την κατανόηση των συνεπειών της, από τις ανάγκες συνέχισής της η ξεκινούν από αυτή και επεκτείνονται σε άλλα, σχετικά ή και διαφορετικά από αυτή ζητήματα. Continue reading

«Μουσεία και Αγωγή: Ψηφιακά-Εικονικά μουσεία»

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός , Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων

Τα εικονικά μουσεία (virtualmuseums) υπόσχονται μέσω των τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας να μετατρέψουν την περιήγηση σε χώρους πολιτισμού σε μία συναρπαστική και συνάμα εκπαιδευτική για το χρήστη εμπειρία. Τα χαρακτηριστικά που ένα τέτοιο μουσείο θα πρέπει να έχει, σχετίζονται μεταξύ άλλων με την αληθοφάνεια και την πιστότητα στην ψηφιακή αναπαραγωγή του φυσικού χώρου, την ευκολία στην πλοήγηση, τους τρόπους με τους οποίους η σχετική πληροφορία παρουσιάζεται στους επισκέπτες. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας περιγράφεται η εμπειρία σχεδίασης ενός εικονικού μουσείου και συνάγονται συμπεράσματα που σχετίζονται με τους βασικούς άξονες σχεδίασης και αξιολόγησης της εφαρμογής με έμφαση στην αλληλεπίδραση χρήστη-συστήματος καθώς και στη μαθησιακή διάστασή του.(Λέξεις κλειδιά: εικονικό μουσείο, αλληλεπίδραση χρήστη, μαθησιακή δραστηριότητα). Continue reading