Πρόγραμμα Αγωγής υγείας -σχολικό έτος 2015-16
Συντονίστρια: Αποστόλου Μαριάννα, ΠΕ05, MSc
«Μόνο ό,τι δέχτηκες με τη ψυχή σου αυτό μόνο μαθαίνεις
και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και στο χαρακτήρα σου»
Dewey
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας -σχολικό έτος 2015-16
«Μόνο ό,τι δέχτηκες με τη ψυχή σου αυτό μόνο μαθαίνεις
και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και στο χαρακτήρα σου»
Dewey
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αποστόλου Μαριάννα (ΠΕ05)
Μέθοδος εργασίας: Ομαδοσυνεργατική
Στην θεματική ενότητα «Μαθαίνω να διαχειρίζομαι τον ελεύθερο χρόνο μου» επικεντρωθήκαμε κυρίως στο να γνωρίσουν οι μαθητές/μαθήτριες ο ένας/η μία τον άλλο/την άλλη, να αποδεχτούν τη διαφορετικότητά τους και να μάθουν να συνεργάζονται ώστε να ολοκληρώσουν διάφορες δραστηριότητες, αξιοποιώντας τις διαφορετικές δυνατότητες και ικανότητες των μελών της ομάδας τους με σεβασμό, περνώντας ταυτόχρονα καλά.
Στη συνέχεια έγινε διερεύνηση των παρακάτω ερωτημάτων
Οι μαθητές/μαθήτριες συζήτησαν μεταξύ τους και στο τέλος αποφάσισαν
α) να καταγράψουν τα παραδοσιακά παιχνίδια που θα μάθαιναν από τους παππούδες τους http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?p=7178
β) να παίξουν παραδοσιακά παιχνίδια και να διδάξουν στους άλλους μαθητές/ριες &
γ) να ασχοληθούν με την μαγειρική μαγειρεύοντας το αγαπημένο τους πιάτο με τη στήριξη των γονέων τους http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?p=7184
Παρουσίαση εργασιών: Οι ομάδες παρουσίασαν το τελικό προϊόν των εργασιών τους στους άλλους. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων του Μαρτίου οι μαθητές/μαθήτριες παρουσίασαν τα παραδοσιακά παιχνίδια σε συμμαθητές Α΄ τάξης του 3ου Γυμνασίου Τρικάλων των άλλων τμημάτων. Σημαντικό ήταν να συμμετέχουν όλοι στην παρουσίαση.
Αυτοαξιολόγηση: Συχνά καταθέταμε πώς νιώθαμε κατά τη διάρκεια των εργασιών, θετικές και αρνητικές εμπειρίες, τι θα αλλάζαμε, τι θα αφήναμε ίδιο, πώς μας φάνηκε το τελικό αποτέλεσμα κ.ά.. Έτσι έγινε καταγραφή συμπερασμάτων από τις ομάδες.
Τα ερωτήματα:
επιλέχτηκαν σε συνεργασία με τα παιδιά, μια και κατά γενική ομολογία ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων τους είναι οι συγκρούσεις. Επίσης, οι συγκρούσεις είναι ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στο σχολείο και η διαχείριση αυτών αποτελεί επιτακτική ανάγκη στη σχολική πραγματικότητα. Continue reading
Ένα πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Καινοτομίας για το σχολικό έτος 2015-16 με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Μαυρομμάτη Ειρήνη, ΠΕ04 (Φυσικό).
Στο σχολείο μας, κατά τη δεύτερη χρονιά συμμετοχής του στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Καινοτομίας “Inspiring Science Education” (ISE), πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες από το σενάριο “Παγκόσμιο Πείραμα Νερού”.
Το “Παγκόσμιο Πείραμα του Νερού” αποτελείται από 4 δραστηριότητες για μαθητές Γυμνασίου αναφορικά με τη χημεία του νερού. Αυτές οι δραστηριότητες αναπτύχθηκαν αρχικά από την IUPAC και την UNESCO το 2011 στα πλαίσια του Διεθνούς Έτους Χημείας και έχουν σχεδιαστεί από την ομάδα : Global Chemistry Experiment Team του Διεθνούς Έτους Χημείας.
Ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα για το σχολ. έτος 2015-16 με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Σιούλα Αφροδίτη, φιλόλογο.
Αρχείο σε μορφή .pdf: 3ο_ΓΥΜΝΑΣΙΟ_ΤΡΙΚΑΛΩΝ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ_ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ_2016
Ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2015-16 με υπεύθυνους καθηγητές: Δημάδης Ηλίας, ΠΕ19 & Μαγαλιού Καλλιόπη, ΠΕ19
«Ο τόπος μας είναι γεμάτος κάστρα και πύργους. Τα πιο πολλά από την πολυκαιρία έχουνε γίνει ένα με το βράχο και δεν τα ξεχωρίζει το μάτι από μακριά πως είναι χτισμένα από τον άνθρωπο. Το χτίσμα τ? ανθρώπου έγινε ένα με το χτίσμα του Θεού».
Φώτης Κόντογλου
Ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα για το σχολ. έτος 2015-16 με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς τις: Μπανάσιου Ευαγγελία, ΠΕ02 & Αποστόλου Μαριάννα,ΠΕ05
ΤΑΞΗ Α΄:
ΒΙΒΛΙΟ (KURSBUCH) : DEUTSCH EIN HIT 1
ΚΕΦΑΛΑΙΑ: 1, 2, 3, 5 ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ.
ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΕΛΙΔΕΣ: 6-12, 17-19, 20, 23, 28, 30, 32, 34, 37, 38, 41 ½, 46, 48, 53, 55-63, 66, 70, 71, 74-78
ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ– DEUTSCHEINHIT 1: ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ «DEUTSCH EIN HIT 1» ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ.
ΤΑΞΗΒ΄:
ΒΙΒΛΙΟ (KURSBUCH) : DEUTSCH EIN HIT 1
ΚΕΦΑΛΑΙΑ : 6, 7, 9 ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ.
ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΕΛΙΔΕΣ: 71,74-78,81, 92, 93, 97, 98, 104, 110, 127, 128, 134, 136.
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ–DEUTSCHEINHIT 1: ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ «DEUTSCH EIN HIT 1» ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ.
ΤΑΞΗΓ΄:
ΒΙΒΛΙΟ (KURSBUCH) : DEUTSCH EIN HIT 2
ΚΕΦΑΛΑΙΑ: 1, 2, 3 ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ.
ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΕΛΙΔΕΣ: 9, 10, 11, 18, 30, 32, 33, 34, 35, 41, 47 ½ 49 ½, 52, 53.
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ DEUTSCHEINHIT 2: ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ «DEUTSCH EIN HIT 2» ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ.
H ΔΙΔΑΣΚΟYΣΑ: ΨΑΛΛΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Άρθρο σε MS Word: Μνημεία Πολιτιστικής Κληρονομιάς (Ελλάδα)
Εργασία των μαθητών Πέτρου Κλεισθένη, Μπέσιου Παναγιώτη, Μπακογιάννη Ιωάννη, Παπαγεωργίου Στέφανου
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Π.Ε.Α.Α.).
ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς».
Υπεύθυνες Καθηγήτριες: Παλάτου-Γιώτα Βασιλική (ΠΕ06) / Αποστόλου Μαριάννα (ΠΕ05)
Παρουσίαση σε MS Powerpoint: ΜΝΗΜΕΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Εργασία των μαθητών Κοκκώνη Χρήστου, Κωνσταντάκου Σωτηρίας, Σελιώνη Κωνσταντίνου, Ζάμπρα Ρεβέκκας, Ορέστη Ειρήνης
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Π.Ε.Α.Α.).
ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς».
Υπεύθυνες Καθηγήτριες: Παλάτου-Γιώτα Βασιλική (ΠΕ06) / Αποστόλου Μαριάννα (ΠΕ05)