Η πόλη μας το Φθινόπωρο

Εργασία μαθητών στα πλαίσια της Εβδομάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της εκδήλωσης που διοργανώθηκε από το Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων Τρικάλων την  Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015, στον Μύλο του Ματσόπουλου.

 

Βιωματικές Δράσεις Γ? Γυμνασίου (Project) ? Α? Τρίμηνο ? Π.Ε.Α.Α.

Φωτογράφιση των “ανθρώπινων παρεμβάσεων” στην κοίτη του Ληθαίου ποταμού όπως αυτός διέρχεται από το αστικό περιβάλλον της πόλης των Τρικάλων.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη   (Π.Ε.Α.Α.).

ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Απώλεια της Βιοποικιλότητας ? Ποικιλότητα Ειδών σε μια παραποτάμια περιοχή (Ληθαίος Ποταμός)».


Βιωματικές Δράσεις Γ? Γυμνασίου (Project) ? Α? Τρίμηνο ? Ομάδα 1

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη   (Π.Ε.Α.Α.).

ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Απώλεια της Βιοποικιλότητας ? Ποικιλότητα Ειδών σε μια παραποτάμια περιοχή (Ληθαίος Ποταμός)».

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: Δημάδης Ηλίας (Πληροφορικής Α.Ε.Ι. ? ΠΕ19)

Μαθητές υποομάδας: Αρβανίτη Αθανασία, Γεωργολιού Ειρήνη, Κουτή Αικατερίνη-Μαρία, Λούδα Ειρήνη, Χατζή Μαρία.

Άρθρο σε MS Word: Βιοποικιλότητα του Ληθαίου

1η Παρουσίαση σε MS PowerPoint: Εικόνες από το οικοσύστημα του Ληθαίου Ποταμού

2η Παρουσίαση σε MS PowerPoint: Περιβάλλον για την Αειφόρα ανάπτυξη!

 

 

Βιωματικές Δράσεις Γ? Γυμνασίου (Project) ? Α? Τρίμηνο ? Ομάδα 2

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη   (Π.Ε.Α.Α.).

ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Απώλεια της Βιοποικιλότητας ? Ποικιλότητα Ειδών σε μια παραποτάμια περιοχή (Ληθαίος Ποταμός)».

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: Δημάδης Ηλίας (Πληροφορικής Α.Ε.Ι. ? ΠΕ19)

Μαθητές υποομάδας: Βαγγελός Άγγελος, Ιακωβάκης Αναστάσιος, Κερασοβίτης Γεώργιος, Μπούκας Λάζαρος.

Άρθρο σε MS Word: ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ

Παρουσίαση σε MS PowerPoint: Βιοποικιλότητα

 

Βιωματικές Δράσεις Γ? Γυμνασίου (Project) ? Α? Τρίμηνο ? Ομάδα 3

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Π.Ε.Α.Α.)

ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Απώλεια της Βιοποικιλότητας ? Ποικιλότητα Ειδών σε μια παραποτάμια περιοχή (Ληθαίος Ποταμός)».

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: Δημάδης Ηλίας (Πληροφορικής Α.Ε.Ι. ? ΠΕ19)

Μαθητές υποομάδας: Μπαλούτσος Κωνσταντίνος, Πάσχος Δημήτριος-Χρυσοβαλάντης, Πολύζος Αθανάσιος, Στασινός Δημήτριος.

Άρθρο σε MS Word: Βιοποικιλότητα-Ληθαίος Ποταμός

Βίντεο: Ληθαίος – Βιοποικιλότητα

 

 

Βιωματικές Δράσεις Γ’ Γυμνασίου (Project) – Α’ Τρίμηνο – Ομάδα 4

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Π.Ε.Α.Α.)

ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Απώλεια της Βιοποικιλότητας ? Ποικιλότητα Ειδών σε μια παραποτάμια περιοχή (Ληθαίος Ποταμός)».

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: Δημάδης Ηλίας (Πληροφορικής Α.Ε.Ι. ? ΠΕ19)

Μαθητές υποομάδας: Καφφέ Μαρκέλλα-Σωτηρία, Νάκος Παναγιώτης, Παπαβασιλείου Γεωργία, Φυσικοπούλου Αλεξάνδρα.

Παρουσίαση σε MS PowerPoint: ΛΗΘΑΙΟΣ ΧΛΩΡΙΔΑ-ΠΑΝΙΔΑ

 

Προκήρυξη διαγωνισμού εκδήλωσης ενδιαφέροντος για διδακτική επίσκεψη στα Μετέωρα-Καλαμπάκα

 3ο  Γυμνάσιο Τρικάλων                                                                                             Βαλαωρίτου 33 – 42100 ΤΡΙΚΑΛΑ                                                                                        Τηλέφ. : 24310-28697 Fax : 24310-28618                                                                              Πληροφορίες: Γκούτας Κων/νος                                                                            Ιστοσελίδα: http://3gym-trikal.tri.sch.gr                                                                                    Ε– mail: mail@3gym-trikal.tri.sch.gr

ΘΕΜΑ: «Προκήρυξη διαγωνισμού εκδήλωσης ενδιαφέροντος για διδακτική επίσκεψη στα Μετέωρα ? Μουσείο Φυσικής Ιστορίας & Μανιταριών Καλαμπάκας, εντός του σχολικού προγράμματος».

Το 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων, έχοντας υπόψη την Υ.Α  129287/Γ2/10-11-2011 (ΦΕΚ 2769/τ.Β΄/ 2-12-2011 ) με θέμα:  «Εκδρομές- Μετακινήσεις μαθητών Δημόσιων και Ιδιωτικών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντός και εκτός της χώρας», προκηρύσσει μειοδοτικό διαγωνισμό εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πραγματοποίηση διδακτικής επίσκεψης στα Μετέωρα των μαθητών  του 3ου Γυμνασίου. Η επίσκεψη θα πραγματοποιηθεί στις 15/12/2015, ημέρα Τρίτη. Ο προβλεπόμενος αριθμός συμμετεχόντων μαθητών θα είναι 220 με  20 συνοδούς καθηγητές και έναν αρχηγό. Στην προσφορά θα πρέπει να περιλαμβάνονται:

  1. Μετακινήσεις ? ξεναγήσεις ? περιηγήσεις σύμφωνα με το πρόγραμμα.
  2. Ασφάλιση ευθύνης μαθητών και συνοδών.
  3. Οι προσφορές θα είναι κλειστές και θα κατατίθενται στο σχολείο μας μέχρι την Τετάρτη 2/12/2015 ώρα 12.00.
  4. Μαζί με την προσφορά πρέπει να κατατίθεται απαραίτητα Υπεύθυνη Δήλωση ότι διαθέτετε ειδικό σήμα λειτουργίας το οποίο βρίσκεται σε ισχύ.

                                                                                 Ο Δ/ντής του 3ου Γυμνασίου Τρικάλων                                                                                              Κων/νος Γκούτας  (ΠΕ11)

                                 Πρόγραμμα εκδρομής                                                                               Τρίτη  15-12-2015                                                                                                                    8:00  Αναχώρηση από το σχολείο για τα Μετέωρα.                                                                  9:00  Άφιξη στα Μετέωρα. Παρακολούθηση της Θείας Λειτουργίας.                                    10:30  Ενημέρωση για τα Μετέωρα.                                                                                  12:00  Επίσκεψη  στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στην Καλαμπάκα.                              13:15  Αναχώρηση & επιστροφή.                                                                                    13:45  Επιστροφή στο χώρο του σχολείου . 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Τμήμα Γεωπονίας του Α.Π.Θ.

 

«Το Παιδί στον Κόσμο των Τροφίμων»

Άσε την τροφή να γίνει το φάρμακό σου και φάρμακο να γίνει η τροφή σου» Ιπποκράτης

 

 

 

Η.διατροφική εκπαίδευση θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται στο σχολικό πρόγραμμα, καθώς με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση σε αυτή τη γνώση όλα παιδιά. Είναι γνωστό ότι οι βασικές αρχές ισορροπημένης διατροφής και η εφαρμογή τους στην καθημερινή ζωή συμβάλλουν στην πλήρη σωματική, πνευματική και ψυχική ανάπτυξη του ατόμου και απομακρύνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης διάφορων χρόνιων ασθενειών.

Οι καλές διατροφικές συνήθειες στις μικρές ηλικίες θέτουν τις βάσεις για καλή υγεία, ενώ αντίθετα οι κακές συνήθειες διατροφής δημιουργούν προβλήματα στην υγεία και οδηγούν στην εμφάνιση  πολλών νοσημάτων όπως: διαβήτης, καρδιοπάθειες, υπέρταση, κ.ά. Η ισορροπημένη διατροφή και η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας βοηθά στη διατήρηση της υγείας, Η απόκτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών των μαθητών /μαθητριών πρέπει να αποτελεί πρωτεύον μέλημα κάθε αναπτυγμένης κοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτό και έχοντας ως παράλληλο στόχο τη σύνδεση του Πανεπιστημίου με την κοινωνία και την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, ο Τομέας Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων, του Τμήματος Γεωπονίας, του ΑΠΘ διεξάγει, από το 2011, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Το Παιδί στον Κόσμο των Τροφίμων». Continue reading

Η αυλή του σχολείου μας

Φροντίζοντας τον κήπο του σχολείου μας

Έναν όμορφο κήπο με δέντρα, θάμνους και ποώδη φυτά έχει αποκτήσει η αυλή του σχολείου μας στα πλαίσια περιβαλλοντικού προγράμματος που έχει εκπονηθεί. Ευαισθητοποιημένοι  οι μαθητές  σε θέματα περιβάλλοντος και προστασίας του, έχουν αναλάβει  τη φροντίδα  και τη  διατήρησή του,  καθώς έχει αναβαθμίσει  τον δικό τους σχολικό περιβάλλον, αλλά παράλληλα μεγαλώνοντας τα δέντρα, θα αποτελεί έναν πνεύμονα πρασίνου για την περιοχή. Με πολλή όρεξη λοιπόν και μεράκι οι μαθητές του Α3 με τους καθηγητές τους συνεργάζονται και προσφέρουν τη δική τους προσωπική φροντίδα στον κήπο που ομορφαίνει τον χώρο τους.