ΜΕΛΕΤΗ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΓΑΙΩΔΗ ΧΡΩΜΑΤΑ

 

Ώχρα-όμπρα-σιένα-rouge anglaisivoire θερμό, σε όλους τους τόνους και τις υφές, είναι τα χρώματα που χρησιμοποίησαν οι Αρχαίοι Έλληνες ζωγράφοι (Ζεύξης , Απελλής, Απολλόδωρος, Αγάθαρχος) μαζί με μπλε του κοβαλτίου και χρυσό για να χρωματίσουν τα μνημεία, τους ναούς, τα κτίρια, τα γείσα, τις στέψεις και ό,τι έγινε στο βράχο της Ακρόπολης και όχι μόνο.

Στο εργαστήριο του σχολείου με τα παιδιά της Γ τάξης μελετήσαμε τη χρωματική αυτή ομάδα κάνοντας στην αρχή δείκτες τονικότητας και δείκτες αποχρώσεων των χρωμάτων αυτών.

Στη συνέχεια μέσα από την άσκηση με θέμα : «Το δάσος το φθινόπωρο» που προσφέρεται για την μελέτη αυτή δουλέψαμε πιο ελεύθερα ως προς τη σύνθεση και το σχεδιασμό, αλλά έχοντας στο μυαλό μας πάντα την όψη των χρωμάτων της γης, του βρεγμένου χώματος, του στεγνού ή υγρού κεραμιδιού, της λαμπερής άμμου και του χρυσού.

Το αποτέλεσμα ήταν ιδιαίτερα ευαίσθητο ως προς την έκφραση και τελικά αποδείχτηκε δόκιμο ως επιλογή.

 Η υπεύθυνη καθηγήτρια καλλιτεχνικών

Καλλέργη Κων/νιά (ΠΕ08)

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΓΑΛΛΙΚΩΝ

  • ΤΑΞΗ Α΄:

ΒΙΒΛΙΟ:ACTION.fr-gr 1

UNITES: O,1,2, ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΧΘΕΙΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ ΟΙ ΣΕΛΙΔΕΣ 14,16,17,20,21,23,24,25,30,33,39,40,45,56,58,60,61,62,65

  •  ΤΑΞΗ Β΄:

ΒΙΒΛΙΟ: ACTION.fr-gr 1

UNITES: 3(ΑΠΟ ΣΕΛΙΔΑ 80),4,5,6 ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΧΘΕΙΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ ΟΙ ΣΕΛΙΔΕΣ 90,101,102,106,112,119,121,123,127,128,135,142,146,151,152,155,158,159.162,165,166,

167,168,172,173,174,181,184,188

  •  ΤΑΞΗ Γ΄:

ΒΙΒΛΙΟ:ACTION.fr-gr 3

UNITES: 0,1,2,3 ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΧΘΕΙΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ ΟΙ ΣΕΛΙΔΕΣ

12,13,14,16,17,26,27,35,39,41,42,46,47,57,58,59,60,65

 Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ

ΠΑΤΡΑΜΑΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ (05)

 

 

 

 

 

 

“Η έννοια του τραγικού στο θέατρο και στον κινηματογράφο”

Εργασίες από το  σεμινάριο φιλολόγων που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 3 Μαΐου 2014.

Ηλέκτρα

Μήδεια

Οιδίπους Τύραννος

Φαίδρα και Ιππόλυτος

Ορέστεια

Εργασίες στο μάθημα Βιωματικές Δράσεις του τμήματος Α2

με θέμα:“Όλοι διαφορετικοί – Όλοι ίσοι”

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Πατραμάνη Ευαγγελία (ΠΕ05)

ΠΑΡΑΜΥΘΙ: “Η ΑΡΡΩΣΤΗ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΑ”  από τη μαθήτρια του Α2  Αικατερίνη-Μαρία Κουτή

“ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΦΙΛΙΑ”, διήγημα  από τους μαθητές του Α2: Μπλαντή Νικολέτα, Κουγιούτα Ναυσικά, Κωνσταντάκου Σωτηρία, Μάνου Σωτηρία, Νταϊλιάνης Κωνσταντίνος

“Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ”, ταινία μικρού μήκους. Παίζουν οι μαθητές του Α2  Μιχαηλίδου Μαρία, Λούδα Ειρήνη, Νταούλας Ευστάθιος, Μπαλούτσος Κωνσταντίνος  Σενάριο:Μιχαηλίδου Μαρία Σκηνοθεσία, παραγωγή: Αλέξης Κοτρώνης

Αθλητικές δραστηριότητες και Παρουσίαση Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Το 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων  πραγματοποίησε αγώνες βόλεϊ και μπάσκετ  και παρουσίασε με επιτυχία τα Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και τις Βιωματικές Δράσεις-Δραστηριότητες  που εκπονήθηκαν κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά 2013-14. Την Τρίτη και Τετάρτη, 20 & 21/05/2014 πραγματοποιήθηκαν αθλοπαιδιές και αγώνες βόλεϋ, μπάσκετ και ποδοσφαίρου σε συνεργασία με το 9ο Γυμνάσιο  στον αύλειο χώρο υπό την καθοδήγηση και το συντονισμό των γυμναστών του σχολείου μας  κ. Γκούτα Κων/νου και  κ. Πατσιάνη Ηλία, καθώς και  η τελική παρουσίαση όλων των Προγραμμάτων στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας ενώπιον των μελών της Σχολικής Κοινότητας.

Τα εν λόγω εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποίησε εφέτος  το 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ είναι τα ακόλουθα:

1. «Όψεις Βυζαντινού πολιτισμού: Η Βυζαντινή Αρχιτεκτονική στις διάφορες χρονικές φάσεις και μορφές της»(Συντονίστρια: Ηλιάδη Αμαλία Δ/ντρια ΠΕ02, Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: Μπλούνα Καλλιόπη ΠΕ03, Μαγαλιού Καλλιόπη ΠΕ19, Πατσιάνης Ηλίας ΠΕ11).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53&paged=3,

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53&paged=4

2. «Εργαστήρι δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής: Το λογοτεχνικό έργο της συγγραφέως Τούλας Τίγκα: η απόλαυση της ανάγνωσης και η κριτική αποτίμηση με εργαλείο τη γραφή, ως δημιουργικές, πνευματικές διεργασίες και δραστηριότητες» (Συντονίστρια: Μπανάσιου Ευαγγελία ΠΕ02, Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: Ηλιάδη Αμαλία Δ/ντρια ΠΕ02, Μαυρομμάτη Ειρήνη ΠΕ04).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53 , http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53&paged=4

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/

3. «Η αυλή του σχολείου μας»(Συντονίστρια: Τέγου  Αγορίτσα ΠΕ06, Συμμετέχοντες  Εκπαιδευτικοί: Παπαευθυμίου Μαρία ΠΕ04, Ψάλλα Αθανασία ΠΕ07).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=51 , http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=51&paged=2

4. «Τα πετρογέφυρα της Ελλάδας: Λαϊκή Αρχιτεκτονική»(Συντονίστρια: Παλάτου Βασιλική ΠΕ06, Συμμετέχουσα Εκπαιδευτικός: Τέγου  Αγορίτσα ΠΕ06).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/

5. «Ενέργεια και Περιβάλλον, εξοικονόμηση ενέργειας» (Συντονίστρια: Μαυρομμάτη Ειρήνη ΠΕ04, Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: Μπανάσιου Ευαγγελία ΠΕ02, Παπαευθυμίου Μαρία ΠΕ04, Μαγαλιού Καλλιόπη ΠΕ19).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=51&paged=2

Δείτε εδώ την τελική εργασία

 

6. «Ταξιδεύοντας στον κόσμο και στα Μαθηματικά»( Συντονίστρια: Μπλούνα Καλλιόπη ΠΕ03, Συμμετέχων εκπαιδευτικός: Τσαγκαδόπουλος Χαράλαμπος ΠΕ03).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53&paged=3

7. «Εργαστήρι Ζωγραφικής: Εικαστική αποτύπωση των Μνημείων της Ακρόπολης-Παρθενώνα»-Μελέτη-σπουδή στα γεώδη χρώματα (Συντονίστρια: Καλλέργη Κωνσταντία ΠΕ08, Συμμετέχων Εκπαιδευτικός: Γκούτας Κωνσταντίνος Υπο/ντής ΠΕ11).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/

8. «Ελλάδα-Γερμανία: Γευστική Πανδαισία» (Συντονίστρια: Ψάλλα Αθανασία ΠΕ07, Συμμετέχων Εκπαιδευτικός: Τσαγκαδόπουλος Χαράλαμπος ΠΕ03).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/

9. «Τα χαϊκού: ποιήματα επιγραμματικής συντομίας και νοηματικής πυκνότητας» (Συντονιστής: Βαναργιώτης Αλέξανδρος ΠΕ02, Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: Παπακωνσταντίνου Ιωάννα ΠΕ02, Ίτσιου Ελισάβετ ΠΕ02).  http://3gym-trikal.tri.sch.gr/

10.Πρόγραμμα Comenius Regio  ?Schools without borders? »(Συντονίστρια: Τέγου  Αγορίτσα ΠΕ06, Συμμετέχοντες  Εκπαιδευτικοί: Ηλιάδη Αμαλία Ηλιάδη Αμαλία Δ/ντρια ΠΕ02, Μαγαλιού Καλλιόπη ΠΕ19)  http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53 , http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?cat=53&paged=5

11. Βιωματικές Δράσεις Α΄Γυμνασίου: «Διαπροσωπικές σχέσεις, διαχείριση συναισθημάτων, αλληλεγγύη, συνεργασία, συντονισμός, αποδοχή και σεβασμός στη διαφορετικότητα με δρώμενα, τραγούδι και χορό»  (συντονίστρια Κίτρου Ευαγγελία, ΠΕ16).

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/

 12. “Ecomobility-Οικολογική Μετακίνηση” (Συντονίστρια: Μαγαλιού Καλλιόπη (ΠΕ19) Συμμετέχων Εκπαιδευτικός: Ψάλλα Αθανασία (ΠΕ07)

http://3gym-trikal.tri.sch.gr/?p=4613

Οι επιδιωκόμενοι στόχοι και τα χαρακτηριστικά της μεθόδου project  με την οποία υλοποιούνται τα εκπαιδευτικά προγράμματα ως «καινοτόμα παιδαγωγικά εργαστήρια » είναι οι ακόλουθοι:

1. Η συγκεκριμένη μέθοδος θέλει να προωθήσει τη συμμετοχή του καθενός παιδαγωγού-εκπαιδευτικού, μαθητή/μαθήτριας, στη διαμόρφωση του μέλλοντός του.

2. .Επιδιώκει την ενσωμάτωση όλων των συμμετεχόντων. Με άλλα λόγια, κατά την υλοποίηση της μεθόδου ειδικοί και μη ειδικοί, γνώστες και μη γνώστες του θέματος συνεργάζονται.

3. Έχει ένα ολιστικό χαρακτήρα, δηλ. ερευνά το συνδυασμό των ατομικών αλλαγών με τις αλλαγές της κοινωνίας, της λογικής με την ενόραση, τη γνώση με το συναίσθημα.

4. Είναι μια μέθοδος δημιουργική, δηλ. είναι μια μέθοδος σχεδιασμού και ανάπτυξης στοιχείων, τα οποία κινητοποιούν τη δημιουργική φαντασία και τις αντιληπτικές ικανότητες των συμμετεχόντων.

5. Είναι μια μέθοδος επικοινωνιακή, δηλ. παρακινεί και δίνει την ευκαιρία για συμμετοχή συζήτηση και δημιουργία και στους διστακτικούς συμμετέχοντες.

 

Η διευθύντρια

Αμαλία Ηλιάδη, Φιλόλογος (ΠΕ 02)

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΕΝΟΤΗΤΑ1: Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα – Προγραμματισμός

Κεφ.1 σελ. 176-185

Κεφ.2 σελ 186-201 εκτός από

  • την παράγραφο:”Μια παραλλαγή της διαδικασίας τετράγωνο ή παίζοντας με το μεταβολέα” σελ.194
  • Δραστηριότητα 2 σελ.196
  • 2.8 Δημιουργώντας πιο σύνθετες εφαρμογές με τη γλώσσα Logo σελ.197-199

 

 

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Αρχαία Ελληνική Γλώσσα – Γ΄ τάξη 

Ενότ.1η:Α,Β,Γ, Παράλληλα Κείμενα 1,2   Ενότ.2η:Α,Β,Γ    Ενότ.3η:Α,Β,Γ   Ενότ.4η:Α,Β,Γ  Ενότ.5η:Β,Γ  Ενότ.6η:Α,Β,Γ, Παράλληλα Κείμενα 1,2,3   Ενότ.7η:Β  Ενότ.8η:Α,Β,Γ,Παράλληλο κείμενο   Ενότ.9η:Γ(αφαιρούνται οι αναφορικές ονοματικές προτάσεις)  Ενότ.10η:Γ  Ενότ.11η:Γ(αφαιρούνται οι αναφορικές επιρρηματικές προτάσεις)

Αρχαία Ελληνική Γραμματεία –Ευριπίδη «Ελένη»– Τάξη Γ΄ 

Εισαγωγή: Από το βιβλίο «Ιστορία της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας»:Σελ 63-65, σελ.68-74, σελ.93-94, σελ.96

Κείμενο: «Ελένη»

Πρόλογος (στ.1-191)  Πάροδος (στ. 192-288)  Α΄ Επεισόδιο (στ. 437-575)  Επιπάροδος- Β΄Επεισόδιο (στ. 576-1219)  Γ΄Επεισόδιο (στ. 1286-1424)  Δ΄Επεισόδιο (στ. 1500-1592) Έξοδος (στ. 1779-1870)

Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας –Β΄ Τάξη 

  1. Ινδιάνος Σιάτλ «Ένα παλιό μήνυμα για τον σύγχρονο κόσμο»
  2. Γ. Ιωάννου «Να ?σαι καλά, δάσκαλε!»
  3.  Άννα Φρανκ « Από το ημερολόγιο της Άννας Φράνκ»
  4. Γρ. Ξενόπουλος « Κάποια Χριστούγεννα»
  5. Ανδρέας Κάλβος «Εις Σάμον»
  6. Άντον Τσέχωφ «Ένας αριθμός»
  7. Γ. Μαγκλής «Γιατί;»
  8. Αντουάν ντε Σαιντ- Εξυπερύ «Ο μικρός πρίγκιπας και η αλεπού»
  9. Κ.Π. Καβάφης «Θερμοπύλες»
  10. Έλλη Αλεξίου « Όμως ο μπαμπάς δεν ερχόταν»

Νεοελληνική Γλώσσα – Β΄Τάξη

 Ενότ.1η:Α,Β,Γ,Δ,Ε, ΣΤ  Ενότ.2η:Α,Β,Γ,Δ,Ε, ΣΤ  Ενότ.3η:Α,Β,Γ,Δ,Ε  Ενότ.4η:Α,Β2,Β3,Γ,Δ,Ε (αφαιρείται το Β1)   Ενότ.5η:Α,Β,Γ,Δ,Ε, ΣΤ(αφαιρούνται Β1 και Β2)   Ενότ.6η:Α,Β,Γ,Δ,Ε Ενότ.8η:Β

ΥΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ_Β΄ ΤΑΞΗ

ΝΕΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ_ Γ΄ ΤΑΞΗ

ΥΛΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

ΥΛΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΣΤΑ  ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ