Βιωματικές Δράσεις Γ? Γυμνασίου (Project) ? Β? Τρίμηνο ? Ομάδα 4

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη   (Π.Ε.Α.Α.).

ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Απώλεια της Βιοποικιλότητας ? Ποικιλότητα Ειδών σε μια παραποτάμια περιοχή (Ληθαίος Ποταμός)».

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: Δημάδης Ηλίας (Πληροφορικής Α.Ε.Ι. ? ΠΕ19)

Μαθητές υποομάδας: Καψάλης Μιχαήλ, Μπαλατσούκας Χαράλαμπος, Παπαδόπουλος Σωτήριος, Σταμούλης Γιώργος.

Άρθρο σε MS Word: Βιοποικιλότητα και Αειφορία

Παρουσίαση σε MS Powerpoint: Βιοποικιλότητα στο Ληθαίο Ποταμό

Βιωματικές Δράσεις Γ? Γυμνασίου (Project) ? Β? Τρίμηνο ? Ομάδα 3

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη   (Π.Ε.Α.Α.).

ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Απώλεια της Βιοποικιλότητας ? Ποικιλότητα Ειδών σε μια παραποτάμια περιοχή (Ληθαίος Ποταμός)».

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: Δημάδης Ηλίας (Πληροφορικής Α.Ε.Ι. ? ΠΕ19)

Μαθητές υποομάδας: Βενέτη Ευαγγελία, Λάζου Βασιλική, Πάνου Δάφνη, Παπαδημητρίου Ειρήνη-Χρυσοβαλάντου, Τσάρκου Μιγένα.

1ο Άρθρο σε MS Word: Αειφορία

2ο Άρθρο σε MS Word: Βιοποικιλότητα

3ο Άρθρο σε MS Word: Ληθαίος Ποταμός

Παρουσίαση σε MS PowerPoint: Φωτογραφίες του Ληθαίου Ποταμού

 

Βιωματικές Δράσεις Γ? Γυμνασίου (Project) ? Β? Τρίμηνο ? Ομάδα 2

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη   (Π.Ε.Α.Α.).

ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Απώλεια της Βιοποικιλότητας ? Ποικιλότητα Ειδών σε μια παραποτάμια περιοχή (Ληθαίος Ποταμός)».

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: Δημάδης Ηλίας (Πληροφορικής Α.Ε.Ι. ? ΠΕ19)

Μαθητές υποομάδας: Μιχαηλίδου Μαρία, Μπλαντή Νικολέτα, Πίσσια Μαρία-Ευαγγελία.

Άρθρο σε MS Word: Project_Biodiversity

Παρουσίαση σε MS PowerPoint: Βιοποικιλότητα και Αειφορία

 

 

Βιωματικές Δράσεις Γ? Γυμνασίου (Project) ? Β? Τρίμηνο ? Ομάδα 1

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη   (Π.Ε.Α.Α.).

ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Απώλεια της Βιοποικιλότητας ? Ποικιλότητα Ειδών σε μια παραποτάμια περιοχή (Ληθαίος Ποταμός)».

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: Δημάδης Ηλίας (Πληροφορικής Α.Ε.Ι. ? ΠΕ19)

Μαθητές υποομάδας: Αδάμου Αθανασία, Ευσταθίου Αναστασία-Νιόβη, Κουγιούτα Μαρία-Ναυσικά, Καραμπίνας Παντελής.

Άρθρο σε MS Word: Βιοποικιλότητα

1η Παρουσίαση σε MS PowerPoint: Εικόνες από το Οικοσύστημα του Ληθαίου Ποταμού

2η Παρουσίαση σε MS PowerPoint: Περιβάλλον και Εκπάιδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη

Βιωματικές Δράσεις Γ? Γυμνασίου (Project) ? Β? Τρίμηνο ? Π.Ε.Α.Α.

Φωτογράφιση των «ανθρώπινων παρεμβάσεων» στην κοίτη του Ληθαίου ποταμού όπως αυτός διέρχεται από το αστικό περιβάλλον της πόλης των Τρικάλων.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη   (Π.Ε.Α.Α.).

ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Απώλεια της Βιοποικιλότητας ? Ποικιλότητα Ειδών σε μια παραποτάμια περιοχή (Ληθαίος Ποταμός)».

Συγχαρητήριο

     Ο σύλλογος διδασκόντων  του 3ου Γυμνασίου Τρικάλων συγχαίρει θερμά τους παρακάτω μαθητές του σχολείου μας,  οι οποίοι διακρίθηκαν στον 76ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Μαθηματικών   “Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ”   και προκρίθηκαν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού,  την 33η Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα  “Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ”,  που θα διεξαχθεί στην Αθήνα στις 27 Φεβρουαρίου 2016:

  1.   Δασκάλου  ΕλένηΒ΄ Γυμνασίου
  2.   Μιχαηλίδου  Μαρία – Γ΄ Γυμνασίου
  3.   Μπαμπανάρα  Μαριάννα – Γ΄ Γυμνασίου
   Ευχόμαστε καλή πρόοδο και καλή επιτυχία στη συνέχεια των προσπαθειών τους, καθώς επίσης θερμά συγχαρητήρια στις οικογένειές τους.

 

Ο Διευθυντής

Γκούτας Κων/νος – ΠΕ11

 

Human Rights Club – Ομάδα για την προώθηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Οι μαθητές της ομάδας προώθησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων δημιούργησαν παρουσιάσεις  και βίντεο για την προβολή και την καλύτερη κατανόηση  τους. Στόχος είναι η  κινητοποίηση της σχολικής κοινότητας για την διεκδίκηση και την προστασία τους αλλά και την προβολή των αντίστοιχων υποχρεώσεων που προκύπτουν.

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ των ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ και των ΕΥΘΥΝΩΝ

για τα παιδιά και τους νέους ανθρώπους

  • Όλοι γεννιόμαστε ελεύθεροι και ίσοι.
  • Είμαστε όλοι ίσοι άσχετα με το χρώμα, το γένος, τη θρησκεία ή την γλώσσα.
  • Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ στη ζωή, την ελευθερία και την ασφάλεια και την ΕΥΘΥΝΗ να σεβόμαστε την ελευθερία των άλλων
  • Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ στο όνομα και την εθνικότητα και την ΕΥΘΥΝΗ να σεβόμαστε τα ονόματα των άλλων.
  • Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ζούμε σε μια οικογένεια, να  μας αγαπούν και να μας προστατεύουν, και την ΕΥΘΥΝΗ να σεβόμαστε τους γονείς και την οικογένεια μας.
  • Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ να εκφράζουμε τη γνώμη μας και την ΕΥΘΥΝΗ να σεβόμαστε τη γνώμη των άλλων.
  • Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ στην καλή εκπαίδευση και την ΕΥΘΥΝΗ να μελετούμε και να πηγαίνουμε στο σχολείο.
  • Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ στην ιδιωτικότητα και την ΕΥΘΥΝΗ να σεβόμαστε την ιδιωτικότητα των άλλων.
  • Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ στην καλή φροντίδα υγείας και την ΕΥΘΥΝΗ  να φροντίζουμε την υγεία μας.
  • Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ να εξασκούμε την θρησκεία μας και την ΕΥΘΥΝΗ  να σεβόμαστε την θρησκεία των άλλων.
  • Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ στη δίκαιη μεταχείριση και την ΕΥΘΥΝΗ  να είμαστε δίκαιοι προς τους άλλους.
  • Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ στο καλό φαγητό και την ΕΥΘΥΝΗ να μην σπαταλάμε το φαγητό.
  • Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ζούμε σε ένα καθαρό και ασφαλές περιβάλλον και την ΕΥΘΥΝΗ να το διατηρούμε τακτοποιημένο και καθαρό.
  • Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ στο παιχνίδι και τον ελεύθερο χρόνο και την ΕΥΘΥΝΗ να σεβόμαστε τους άλλους.

Κανείς δεν μπορεί να σου στερήσει κανένα από τα δικαιώματα σου.

Όλοι μας πρέπει να σεβόμαστε τα δικαιώματα των άλλων

Επιπλέον διενεργήθηκε διαγωνισμός λογότυπου της ομάδας και δημιουργήθηκαν κάρτες μέλους με το λογότυπο που κέρδισε στο διαγωνισμό. Η ομάδα δημιούργησε αφίσες με  θέμα “Τα Ανθρώπινα Δικαιώματα” καθώς και φυλλάδια για ενημέρωση όχι μόνο της σχολικής αλλά και της ευρύτερης κοινότητας. Δημιουργήθηκε επίσης κατάλογος με οργανισμούς και δίκτυα εθνικής και υπερεθνικής εμβέλειας για την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στους οποίους μπορεί κάποιος ν’ απευθυνθεί για  ενημέρωση.

 Βίντεο για τα ανθρώπινα δικαιώματα από τη μαθήτρια του Γ3  Χατζή Μαρία

 “ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ & ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ” από το μαθητή του Γ2 Κοκκώνη Χρήστο

ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ” από τις μαθήτριες της Γ΄τάξης Αδάμου Αθανασία και Κωνσταντάκου Σωτηρία

Τα ανθρώπινα Δικαιώματα” από τη μαθήτρια Εύα Λύπα του Β3

Τα δικαιώματα του παιδιού” από τη μαθήτρια της Β΄ τάξης Μανθέλα Αθανασία

“Pay it forward tree” – Το δέντρο των καλών πράξεων

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+/δράση KA2, “το δέντρο των καλών πράξεων”, είναι ένας καλός τρόπος για την τόνωση της καλοσύνης και της ανεκτικότητας των μαθητών μας. Σε μια γωνιά του εργαστηρίου πληροφορικής που λειτουργεί και ως αίθουσα erasmus+, τοποθετήθηκαν ξερά κλαδιά στα οποία, με την  υπόδειξη της υπεύθυνης καθηγήτριας, οι μαθητές τοποθετούν ένα φύλλο με το όνομά τους για κάθε καλή πράξη που κάνουν. Για κάθε 5 καλές πράξεις τοποθετείται ένα λουλούδι στα κλαδιά του δέντρου κι έτσι το δέντρο αποτελεί μια ορατή αναπαράσταση της καλοσύνης ώστε να μπορούν να το παρατηρήσουν όλοι οι μαθητές  και να παρακινηθούν προς  ανάλογες ευγενικές συμπεριφορές. Στο τέλος της σχολικής χρονιάς  θα δοθούν “διπλώματα” καλής συμπεριφοράς στους μαθητές που συμμετείχαν στη δράση.

ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος  Erasmus+/ΚΑ2-Σχολικές Συμπράξεις με θέμα “My Nationality is Human” οι μαθητές του σχολείου μας απάντησαν σε ερωτηματολόγιο σε ηλεκτρονική μορφή με στόχο την εξερεύνηση των πεποιθήσεών τους για το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο σχολείο μας.
Οι 20 ερωτήσεις στις οποίες κλήθηκαν να απαντήσουν οι μαθητές  με:1 ποτέ   2 σπάνια  3 μερικές φορές  4 συχνά  5 πάντα   είχαν βαθμολογία από 1 έως 5 αντίστοιχα, οπότε έδωσαν και την τελική βαθμολογία κατά μέσο όρο για το σχολείο μας: 80 στα 100.

 Πατήστε εδώ για να δείτε τ’αποτελέσματα σε γραφήματα

Τα ίδια ερωτηματολόγια δόθηκαν στους μαθητές μας μετά το τέλος του προγράμματος κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2017-18 και διαπιστώθηκε θετική αλλαγή όσον αφορά στο σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων 99 στα 100Δείτε εδώ τα γραφήματα από τα νέα αποτελέσματα  σε σχέση με εκείνα που συγκεντρώθηκαν τον Νοέμβριο του 2015

Δείτε εδώ τα ερωτηματολόγια που δημιούργησαν οι μαθητές μας και χρησιμοποιήθηκαν μαζί με τα ερωτηματολόγια των άλλων χωρών ώστε να δημιουργηθεί το παραπάνω τελικό ερωτηματολόγιο.

 

To 3o Γυμνάσιο Πρεσβευτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2016

Η 9η Φεβρουαρίου έχει καθιερωθεί ως η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου. Το σχολείο μας συμμετέχει και φέτος στις δράσεις για τον εορτασμό αυτής της ημέρας ενημερώνοντας τους μαθητές για τους κινδύνους που διατρέχουν κατά την πλοήγηση στο διαδίκτυο αλλά και για τους τρόπους αντιμετώπισης του διαδικτυακού εκφοβισμού και την εξασφάλιση της διαδικτυακής τους ασφάλειας. Οι μαθητές των τμημάτων Α2 και Α3 παρακολούθησαν βίντεο απ’ όλο τον κόσμο με αντίστοιχο περιεχόμενο,που μας πρότεινε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς διαδικτύου. Στη συνέχεια συ

ζήτησαν σε ομάδες μια ιστορία διαδικτυακού εκφοβισμού και πρότειναν λύσεις υπό το πρίσμα ρόλων που ανέλαβαν όπως αυτών του γονιού, του ειδικού στο διαδίκτυο, του αστυνόμου, του μαθητή κ.α. Στο τέλος σημείωσαν τρόπους με τους οποίους θα προστάτευαν οι ίδιοι τους εαυτούς τους  σε χαρτάκια τα οποία κόλλησαν στον πίνακα της τάξης.

Στα πλαίσια του εορτασμού αυτής της ημέρας οι μαθητές μας Λάζου Εβελίνα και Μπάκου Στεφανία από το Β2, Κωνσταντίνος Νταϊλιάνης και Βάσια Λάζου από το Γ2, Έφη Τότη και Φυσικοπούλου Αλεξάνδρα από το Γ4 δημιούργησαν βίντεο προβολής του τόπου μας τα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε στους παρακάτω συνδέσμους:

Η πόλη μου:Τα Τρίκαλα

Τρίκαλα

Ο Μύλος των Ξωτικών

Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές μας και ευχές για συνεχείς δημιουργικές ενασχολήσεις.

Μαγαλιού Καλλιόπη, καθηγήτρια πληροφορικής

Υποδιευθύντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων